RiKA: Idén új autóval vágsz neki a szezonnak. Mesélj róla!
Semegi József: Hűek maradtunk az E36 sedanhoz és maradtunk a V8-nál, amin a vezérműtengelyek és a hengerfej lett módosítva, amit Szuromi mesternek köszönhetek. A gyári motorvezérlő helyett VEMS segíti a motor vezérlését. A régi kasznit lecseréltük, lényegében ismét a nulláról kellett építeni mindent. Úgy érzem sikerült arra a szintre hozni az autót, ami már a mezőny többi résztvevőjének már régen adott volt. Ennek tükrében bizakodva vágunk neki a szezonnak!
RiKA: Nem volt könnyű a tavalyi szezon, az idei sem lesz az. Miben kell fejlődnöd ahhoz, hogy még jobb legyél?
Semegi József: Először is az új autó teljesen más, mint a régi volt, sok minden lett változtatva rajta, még szokjuk egymást. Az első verseny előtt még csak kétszer volt alkalmam tesztelni az autót, az egyik alkalomnál a kuplung meghibásodott. A futómű beállítások és a gumik tesztelése marad az április 24-i versenyre. Amiben még fejlődnöm kellene, hogy ne izguljam túl a kvalit és a versenyt. Hiába, hogy már túl vagyok egy szezonon, még most is izgulok minden verseny előtt.
RiKA: Örülsz a tsuiso csatáknak vagy tartasz tőlük egy picit?
Semegi József: Tartani semmiképp nem tartok tőle, sőt nagyon is örülök neki! Végül is ez a drift lényege.
RiKA: Milyen taktikához folyamodsz majd elől haladóként és mihez követőként?
Semegi József: Elől haladóként nem fogok foglalkozni az ellenfelemmel, a kvalifikációs körömre fogok törekedni, amit elvárnak tőlem a pontozó bírók. Hátul haladóként pedig nem árulok el titkokat legyen ez minden ellenfelemnek meglepi az április 24-i versenyen.
RiKA: Milyen eredménnyel lennél elégedett a szezonindító versenyen?
Semegi József: Minimum a dobogó a cél!
Nézd meg Te is hogyan teljesít a PRO és PRO2 mezőny a 2016. április 24-én megrendezésre kerülő Magyar Profi Drift Bajnokság I. fordulóján.